Ana içeriğe atla

Grup Şirketleri

Migros

Temelleri 1954 yılında atılan, Türk perakende sektöründe 62 yıldır öncü kimliğiyle pek çok ilke imza atan Migros Ticaret A.Ş., toplam 20.470 çalışanı ile hizmet veriyor. 2015 Haziran sonu itibariyle Türkiye’de 70 ilde Kazakistan ve Makedonya dahil toplamda 1296 mağazası bulunan Migros ilk altı ay içinde 123 yeni mağaza açarak, Sanal Market ve Mobil Alışveriş dahil büyüyerek müşterilerine yakınlaşıyor. Migros, sektörde taze ürünler, iyi fiyat ve iyi hizmet, bol çeşit ile her gün kapısından giren 1.750.000 farklı müşterinin hem aklına hem kalbine hitap ediyor.

62 yıldır sektörde birçok ilke imza atan Migros, sektörün büyümesine öncülük ederek birçok yeniliği uygulamaya koydu. Türk tüketicisini barkod, kredi kartlı ödeme, elektronik yazar kasa sistemi, market markalı ürün, part time çalışma imkanı, Money sadakat kart uygulaması, sanal market uygulaması, Jet Kasa uygulaması ile Migros tanıştırdı. Migros attığı bu öncü adımlarla sektörün genişleyerek modernleşmesini sağlarken, pek çok standardın oluşmasına da ön ayak oldu. Bugün, yeni nesil perakendenin de öncüsü olan Migros verdiği hizmetle alışveriş deneyimi yaratarak farklılaşıyor.

Verimlilik, penetrasyon, alışveriş deneyimi ve büyüme Migros’un dört önemli kuvvet unsurudur. Migros, artan penetrasyon oranı, verimlilikte yatırımlara yön veren kalıcı sonuçlar ve öncü rolüne yakışan yeniliklerle rekabetçiliğini de geliştirdi, hizmetini toplumun en geniş kesimine ulaştırdı. Ailelerin hesabını her şeyden fazla önemseyen Migros; piyasadaki en uygun sepeti Migros sepetine eşitleyen, fiyat avantajına sahip rekabetçi yapısıyla öne çıkıyor. Migros ulaştığı penetrasyon seviyesi ile her yaş ve coğrafyadan, Türkiye’nin aynasını yansıtan müşteri profiline sahiptir.

Migros, en önemli yetkinlik alanlarından taze gıdayı fark yaratan bir rekabet avantajı olarak konumlandırıyor. Taze gıdanın müşterinin sepetine Migros standartlarında ulaşması için gereken yatırım ve sistemi kuran Migros, son yıllarda lojistik ve dağıtım sistemini geliştirerek sipariş ile teslimat arasındaki süreyi kısaltan uygulamalarla hem verimliliği hem de mağazalarda mal bulunurluğunu artırdı.

Ayrıca Migros, perakende sektöründe ilk kez başlattığı ‘İyi Tarım’ ile meyve-sebzede, yakın zamanda hizmete açtığı kendi taze et işleme tesisiyle kırmızı ette, ‘İyi Tavuk’ ile beyaz ette taze gıdanın referans noktası oldu. Migros ‘İyi Gelecek’ anlayışıyla sürdürülebilirlik çalışmalarında çevre, insan ve iyi yaşam konularında öncü adımlar atarak geçen yıl BİST’in sürdürülebilirlik endeksine giren tek perakendeci şirket konumunda bulunuyor.